Job 29 van 73


Report this listing

Solliciteren



Receptionist/Accounting Employee


Functie

Sinds 1889 ontwikkelt onze klant medische en veiligheidstechnologieën die wereldwijd worden vertrouwd door ziekenhuizen, de industrie, overheden en hulpdiensten. Hun producten beschermen, ondersteunen en redden levens.

Onze klant zoekt een dynamische en gemotiveerde receptionist/ boekhoudkundige medewerker om hun team te versterken. Niet alleen sta je in voor de receptie maar zul je ook assisteren bij administratieve taken met betrekking tot de boekhouding.



Als receptionist/boekhoudkundige medewerker sta je in voor:

  • Beheer van de telefooncentrale
  • Sorteren van de post en verzorgen van uitgaande post
  • Reserveren van vergaderzalen en verwerken en betalen van cateringopdrachten
  • Administratieve ondersteuning bieden aan de boekhouding, inclusief data-invoer, maandelijkse afsluitingen en archivering
  • Credit control: contact opnemen met klanten over achterstallige betalingen
  • Rapporteren aan de Finance Manager

Jouw profiel

Jouw profiel:

  • Vloeiend in Nederlands en Frans, en comfortabel in het Engels
  • Duidelijke en professionele telefoonstem
  • Goede vaardigheden met computers, inclusief Windows, Outlook en Excel; ervaring met SAP is een pluspunt maar geen vereiste
  • Bij voorkeur een bacheloropleiding in een administratieve richting of gelijkwaardig denkniveau
  • Persoonlijkheid gekenmerkt door sterke communicatieve vaardigheden en een leergierige instelling
  • Nauwkeurig en gestructureerd werken, met het vermogen om prioriteiten te stellen




  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
    Documentatie doorsturen of archiveren
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Telefonische oproepen beantwoorden
    Klanten ontvangen
    Klanten informeren of oriënteren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

Aanbod:

  • Flexibel contract bespreekbaar (39-urige werkweek met 6 ADV-dagen)
  • Marktconform salaris met groeps- en hospitalisatieverzekering
  • Grote mate van zelfstandigheid en mogelijkheid tot zelfsturing
  • Kansen voor persoonlijke ontwikkeling en geleidelijke uitbreiding van takenpakket
  • Informele en open werksfeer in een klein, gedreven team
  • Sterke lokale KMO-structuur binnen een internationaal gevestigde organisatie
  • Mogelijkheid om het gezicht te zijn van een erkende waarde in de industrie, met een breed aanbod, innovatieve aanpak en hoogwaardige apparatuur.



Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht